Algemene omschrijving carrosserie:

Een oplossing voor vele ongemakken en problemen bij bestelwagens waar wij trots op zijn.

Deze carrosserie is geschikt voor automerken die een platformchassis in hun leveringsgamma voeren.
De merken die een platformchassis hebben zijn op dit moment: Citroën, Fiat, Ford, Opel, Renault en Peugeot.

Een hoog eigen laadvermogen nodig?
Als basis is deze oplossingen een gesloten bestelwagen en omdat onze opbouw een geïntegreerd onderdeel is van het voertuig blijft een hoog eigen laadvermogen mogelijk. Dit in plaats van een zwaar zelfdragend chassis waar op nog een carrosserie gemonteerd moet worden en in 90% van de gevallen ook een hydraulische laadklep om dat het te hoog of te zwaar is om te tillen.

Comfort en veiligheid
Door de compacte uitvoering stuurt hij als een gewone bestelwagen want de maatvoering (indien gewenst) is ook gelijk aan de originele maatvoering. Voor staddistributie ideaal en zullen u of uw medewerkers de zelfde handelbaarheid ervaren. Ook is er een mogelijkheid om in het kopschot een doorgang te maken zodat men niet eerst de auto moet verlaten om bij de laadruimte te komen.

Lading te zwaar om te tillen?
Mocht het toch te zwaar zijn om te tillen of wordt het vervoerd in kisten, kratten containers, Deense karren of Veilingkarren dan kunnen wij een handbediende aluminium lichtgewicht plateau monteren aan de achterzijde waardoor het laden en lossen zonder veel moeite kan plaats vinden.

Vlakke wanden nodig?
Ook dat is een groot voordeel ten opzicht van de gewone bestelwagen die altijd aan de bovenzijde smaller is. Met deze oplossing geen ruimte verlies voor de kasten kisten, containers, etc. Ook is het gemakkelijk om er een lat om lat betimmering in te monteren zodat ook stukgoed veilig gezekerd kan worden.

Geen vrachtwagen imago? 
Deze carrosserie is een elegante verschijning met zijn vloeiende lijnen en moderne uitstraling. De vlakke wanden zijn perfect voor uw reclame uitingen.

Specificaties & Opties

Specificaties:

Wanden en Kopschot:

25 mm dikke, licht isolerende, sandwichpanelen.

Dak:

Een licht doorlatend paneel uit één stuk.

Vloer:
Een 18 mm. dikke betonplexvloer met antislip en voorzien van RVS wielkasten.

Achterkader:
Het achterkader is samengesteld uit R.V.S. profielen.

Achterdeuren:
Achter komen twee langszij draaiende deuren met op iedere deur twee geanodiseerde scharnieren  en vastzetmogelijkheden op de zijwanden. De rechterachterdeur wordt voorzien van een R.V.S. inbouwsluiting  en de linkerdeur van een trekgrendel.

Binnenverlichting:
In de kap van de carrosserie wordt een plafonnière gemonteerd met schakelaar en zekeringhouder.

Opties:

  • Zijdeur
  • Rolluik aan de zijkant van 900 mm breed
  • Handbediende aluminium lichtgewicht plateau i.p.v. achterdeuren
  • Enkelwandig aluminium roldeur aan de achterzijde
  • Volledig opgekuipte polyester vloer met afvoer tegen het kopschot (H.C.C.P.)
  • Stootplaten tegen de wanden
  • Lat om lat betimmering
  • Cargorail tegen de zijwanden
  • Cargorail tegen vloer en dak
  • Cargostangen
  • Dakventilator mechanisch of elektrisch
  • 35 mm. dik isolerend dakpaneel
  • Metallic lak
  • Spoiler in de kleur
  • Trekhaak

Bezoek ons bedrijf

Pin It on Pinterest

Share This